Είστε εδώ

Επίσκεψη μαθητών στο Δημαρχείο Σκύδρας

06/02/2016
1ο δημοτικό σχολείο, εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δημαρχείο Σκύδρας

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δημαρχείο Σκύδρας πραγματοποίησαν την Τετάρτη 3/2/2016 και την Παρασκευή 5/2/2016 μαθήτριες και μαθητές από το 1ο Δημοτικό Σχολείο.
Επρόκειτο για τα παιδιά της Γ΄τάξης που συνοδεύονται από τις δασκάλες τους Γεωργία Καρασαρλίδου, Παρθένα Μαραντίδου, Αθανασία Κρυσταλλίδου και για παιδιά από την ΣΤ΄τάξη με τη δασκάλα τους Πετρούλα Ίτου.
Σε πρώτη φάση ενημερώθηκαν για τον τρόπο διοίκησης - λειτουργίας του Δήμου και ξεναγήθηκαν στους εργασιακούς χώρους από τον Διευθυντή του Δήμου Ιγνάτη Καραπαναγιώτη.
Στη συνέχεια τα παιδιά και τις δασκάλες τους υποδέχθηκε η Δήμαρχος Κατερίνα Ιγνατιάδου με την παρουσία Αντιδημάρχων.
Ακολούθησε διάλογος, όπου κυριάρχησε η συζήτηση θεμάτων σχετικών με την παιδεία, το περιβάλλον, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και την καθημερινότητα.
Τα παιδιά πρόσφεραν στη Δήμαρχο λουλούδια και της παρέδωσαν πολλές όμορφες και γουστόζικες ζωγραφιές.
Η Δήμαρχος ευχαρίστησε τις μαθήτριες, τους μαθητές και τις δασκάλες τους τονίζοντας ότι η επίσκεψή τους πέρα από την ανθρώπινη διάστασή της είναι και μια πολύ χρήσιμη εμπειρία, όχι μόνον για τα παιδιά, αλλά και για τους αιρετούς και τα στελέχη του Δήμου που συνδιαλέγονται δια ζώσης μαζί τους.
Ως επίλογο, η Δήμαρχος Σκύδρας προέτρεψε τα παιδιά να προσέχουν το σχολείο τους και να σέβονται τους γονείς και τις δασκάλες τους, Επίσης, ευχήθηκε να έχουν υγεία, πρόοδο, δύναμη, αισιοδοξία και να γίνουν ενεργοί και χρήσιμοι πολίτες στην κοινωνία μας.

1ο δημοτικό σχολείο, εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δημαρχείο Σκύδρας
1ο δημοτικό σχολείο, εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δημαρχείο Σκύδρας

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
CAPTCHA
Θέλουμε να προσδιορίσουμε ότι είστε πραγματικός χρήστης και να αποτρέψουμε μηχανικές αυτοματοποιημένες συνδέσεις.
Image CAPTCHA
Εισάγετε τους χαρακτήρες που φαίνονται στην εικόνα.