Με τη νέα δωρεάν υπηρεσία τηλεϊατρικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας φέρνουμε το γιατρό σε κάθε σπίτι για κάθε πολίτη
Νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής για τους πολίτες που αντιμετωπίζουν ιατρικά ζητήματα και λόγω της πανδημίας κορονοϊού είναι αναγκασμένοι να παραμείνουν στο σπίτι τους, εγκαινίασε σήμερα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης και την εταιρία Dr. Button.
Σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Νικόλαος Νίτσας παρουσίασαν τη νέα υπηρεσία, που αφορά σε όλους τους πολίτες, παρέχεται δωρεάν και δίνει τη δυνατότητα άμεσης αντιμετώπισης ιατρικών ζητημάτων από το σπίτι, μέσω βιντεοκλήσης.
Η ηλεκτρονική διεύθυνση της νέας υπηρεσίας τηλεϊατρικής είναι: https://drbutton.gr/kentriki-makedonia
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη και στο appstore και το playstore.
Όπως τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας, «από την πρώτη στιγμή, ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, δεσμευτήκαμε ότι και αυτή την κρίση δεν θα αφήσουμε κανέναν συμπολίτη μας, να την περάσει μόνος του. Και σήμερα υλοποιούμε μία ακόμα ιδιαίτερα σημαντική δράση μαζί με τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης και την Dr. Button: Φέρνουμε το γιατρό σε κάθε σπίτι, για κάθε πολίτη. Παρέχουμε δωρεάν το σύστημα τηλεϊατρικής. Δίνουμε στους συμπολίτες μας ένα έξυπνο και σύγχρονο εργαλείο, που είναι πάρα πολύ απλό στη χρήση, για να μπορούν να μείνουν στο σπίτι, να αποφύγουν τις μετακινήσεις και ταυτόχρονα να έχουν έναν πρώτο έλεγχο από γιατρούς τεσσάρων ειδικοτήτων: γενικής ιατρικής, παθολόγους, πνευμονολόγους και παιδιάτρους».
Η υπηρεσία της τηλεϊατρικής δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες που αντιμετωπίζουν ιατρικά ζητήματα, τα οποία δεν απαιτούν νοσηλευτική φροντίδα, να λάβουν χρήσιμες οδηγίες αντιμετώπισης από εξειδικευμένους γιατρούς τεσσάρων ειδικοτήτων, μέσω βιντεοκλήσης.
«Για εμάς πάνω και πρώτα απ’ όλα είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής και μέσω αυτού του έξυπνου και εύχρηστου εργαλείου ενισχύουμε τη Δημόσια Υγεία. Χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή, το κινητό, το tablet μας, επιλέγουμε τον γιατρό με τον οποίο θέλουμε να επικοινωνήσουμε, βλέπουμε και μιλάμε άμεσα με το γιατρό, ενημερώνουμε για τυχόν συμπτώματα και λαμβάνουμε πληροφορίες και καθοδήγηση ή απαντήσεις στα ερωτήματά μας», εξήγησε ο Περιφερειάρχης, περιγράφοντας την υπηρεσία.
Ο Περιφερειάρχης ευχαρίστησε τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, τον Πρόεδρο και όλους τους γιατρούς που συμμετέχουν σε αυτή τη σπουδαία δράση, για το άμεσο ενδιαφέρον τους, για τη θερμή ανταπόκρισή τους, για την αλληλεγγύη και την κοινωνική υπευθυνότητά τους.
Ο κ. Νίτσας συνεχάρη όσους παλεύουν στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στον κορονοϊό, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, που εργάζεται είτε στο δημόσιο, είτε στον ιδιωτικό τομέα.
Η υπηρεσία της τηλεϊατρικής θα λειτουργήσει για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η πανδημία του κορονοϊού και αφορά αποκλειστικά σε ζητήματα υγείας σχετιζόμενα με τον κορονοϊό.